fina fläska flickor..

Idag köpte jag f-müsli. Kommer ni ihåg den där reklamen som visades på 90-talet. När tre flickor stod och sjöng en liten festlig slinga.

Ibland kan det ju vara svårt att höra vad som sjungs i en melodi och speciellt när man är liten. Så jag och min syster sjöng en helt annan text än den riktiga, vet inte riktigt vem av oss som kom på den men det spelar mindre roll. Den är rätt rolig. Haha.

Vi sjöng..
Fina fläska flickor, få efte me de frukost.

Riktiga texten är..
Fina fräcka flickor, få f-müsli till frukost.

Haha. Kul tycker jag, Speciellt att de kanske vill förmedla att müsli är ett bra och nyttigt val och vi sjön fina fläska flickor. Hahah. Det tycker jag är väldigt roligt faktiskt hahah.

F-musli Guld Nötter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0