börja veckan med försening

Nu är klockan strax tolv. Jag ska bege mig ut på lunch och kolla lite ifall det finns något fint att köpa i någon affär. Sen ska jag handla lite frukt och grönt till kontoret. Idag är jag tillbaka i Sollentuna igen. Det känns bra! Jag gillar detta kontoret mer. Fast jag började dagen med att komma försent. Inte bra. Det var inte meningen. Om bara bussarna gått den tiden de skulle och inte fem munuter före utsatt tid. Jag vet att det är ca men det är ganska stor skillnad på 08.12 och 08.17 på morgonen. Så jag åkte ner och precis utanför kom jag på att jag glöm akter och post jag skulle ta med mig från huvudkontoret till Sollentuna. Så jag fick ringa Fredrik som fick kasta ner nycklen så jag kom in i huset, åka upp till 10:e våning och sen ta kassan som Fredrik kom och lämnade vid dörren efter ytterligare ett samtal upp, och sen ner igen och ut till buss stationen. Men men, det var ingen fara. Kom 13 minuter försent eller något sådant.
Nu är klockan tolv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0