ballerina med mintsmak

Idag har jag och Fredrik ätit nypotatis med rödlös, gräslös och Fredrik åt sill och jag åt bullens korv. På midsommarafton åt jag köttbullar i stället för korv. Åh så gott det är med nypotatis. Jag är inte så mycket för potatis i vanliga fall med när det gäller nypotatis är det något helt annat. Nypotatis med salt och lite smör på och så rödlös och köttbullar eller vad man nu vill ha till. Det är gott!
Efter middagen kollade vi på film och åt ballerina med mintsmak, fryst ananas och mango, en liten daim chocklad och nu en mums-mums.
Det finns bara ett ord för mitt tillstånd. Det stavas M E N S.
Nu ska jag bädda ner mig i sängen och få lite söndagsglamour.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0