åhh du härliga dag!

Idag har jag haft en fantastisk förmiddag tillsammans med Becka. Vi träffades vid tio. Gixk lite på stan och jag hittade två kjolar och en vit t-shirt.

                                            
En blå-vit-randig med vita knappar    &       En volangkjol med sött tuttifrutti-mönster.

Sen åkte vi till Medborgarplatsen och åt, letade efter en glasskiosk som vi aldrig fann men vi hamnade vi vattnet och satte oss på en bänk och pratade pratade och pratade. Det var underbart! Hade kunnat sitta där i solen hur länge som helst. Jag funderar starkt på att kanske åka hem nästa helg. Student = Folkfest. Det är ju nästan så haha. Det är fantastiskt.
Funderar på ifall det bli lite fest ikväll. Jag är sugen och redo, alkoholen ligger på kylning och det är underbart väder och, ja, Stockholm kan inte vara bättre än vad det är just nu.

Kommentarer
Postat av: emelie

kom hem och umgås! jag är hemma på baldagen! puss

2008-06-07 @ 18:43:41
URL: http://empo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0