1000-apor

Vad är det som händer på 1000 apor.
Satt ohc läste Alex blogg och sen när jag uppdaterade den så var det en jävla massa inlägg extra här och där helt plötsligt. Sen var det skrivet om nationaldagen och sen om att han var kurd. Jag förstår ingenting. Jag började fundera. Är Alex kurd? Va? Calle ser ju väldigt svensk ut? Jag förståd ingenting. Sen började jag läsa vidare och hetl plötsligt är det en jävla massa inlägg som inte är skrivna av Alex. Jag förstår ingenting? Vad händer? Har jag missat något? Varför är det så? 
Alex är väl inte kurd eller? 
Hjälp mig reda ut detta, jag är oerhört förvirrad här. 
 

Kommentarer
Postat av: christine

va du inne på sorans blogg kanske? puss :)

2008-06-10 @ 15:38:50
Postat av: Anonym

nej det var jag inte, jag har direktlänk till alex oxh alex inlägg var blandade med dessa. det var underligt. kanske lite tjall på linjen typ.

puss

2008-06-10 @ 15:55:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0