vilken härlig dag!

Idag vaknade jag vid halv åtta, låg och läste i en timme vid halv nio hörde jag att mamma och pappa gick upp och då blev det till att snöra på sig skorna och ge sig ut på morgonpromenad. En timme var vi ute och gick och jag är rätt nöjd med det. Nu har jag varit på Willys, ätit frukost och bokat en biljett till växjö. Ska åka ner till Emelie och gå på bio och mysa med henne. Det ska bli väldigt trevligt.
Så nu ska jag ut och lägga mig i solen lite och försöka få lite färg.
Åhh vädret är härligt och på lördag ska vi ha kalas och nästa vecka kommer Fredrik. Jag känner mig glad!

Kommentarer
Postat av: Sojung

vad härligt med en morgon prommenad, det brukar jag och mama också ta:D

2008-07-24 @ 11:24:16
URL: http://sojung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0