borde jag oroa mig.

Nu börjar jag snart bli lite nervös för den där premiärdansaren..
Igår var jag snabbt inne och skulle handla lite frukt på ICA. Jag springer runt med korgen i högsta hugg och ser honom stå och prata med en butiksarbetare. Hejar och springer vidare. Sen kommer han och ställer sig efter mig i kön till kassan. Det är endast en framför mig som itne har så många grejer. Men ändå hinner vi prata en del. Jag vill egentligen inte då jag är rätt stressad man han babbla på och frågar om jag ska ha semester, det svarar jag att jag ska nästa vecka. Säger inget om flytten. Sen efter att han har sagt att han har två sönder på 23 och 31 år i Californien frågar han hur gammal jag är, vad jag ska göra på semester, han berättar att han hade tänkt åka och hälsa på sina söner men att det är så varmt där nu, även att han har bott i LA o.s.v
Sen säger han att hoppas vi ses innan din semester.
Ja visst, sen springer jag vidare.

Idag var jag ute i gallerian igen. Såg honom i rulltrappan när han var på väg ner till andra våningen, jag vinkar och sen springer jag bort till Lindex i stället för att gå in på ICA som var själva tanken. Jag börjar undra om han handla varje dag? Sen när jag tror det är lugnt, att han har hunnit in i butiken så går jag tillbaka och då möter jag honom, naturligtvis. Han stannar upp och säger hej och säger att det är dags för lunch, sen frågar han om jag ska äta lunch. Nej säger jag. Sen säger han att han ska till kinaresturangen och att de ha buffé som är bra och ifall jag har testat den och jada jada.
Ja inget mer med det, han går vidare och jag smiter in på ICA. Då efter det började jag faktiskt bli lite nervös och orolig för första gången. Har inte känt så innan men nu börjar det fan bli lite jobbigt. Han är lite jobbig. Uhh, jag blir nervös. Vad ska jag göra? Säga till honom eller?

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0