true to you

Godkväll. Dagen har spenderats i solen. Äntligen lite fint väder!
Först lunch med Elin och Johanna. Mycket mysigt. Sen hem och sola. Städade lite i huset tillsammans med syster för idag kom mamma och pappa hem efter två dagar i Helsingborg. Med sig hem hade de två klänningar var till oss. Jag fick en blårandig och en turkos. Först var det tänkt att Malin skulle ta den turkosa och jag den blommiga, men sen blev Malin lite ledsen för hon ville hellre ha den blommiga. Så hon fick välja av de två och jag av de andra två som antingen var blå och vit randig elelr rosa och vit randig. Valde den blåvita och sen fick jag den turkosa. Men det passade väldigt bra. Nu har jag några fler fina sommarklänningar så nu vore det bra om solen har kommit för att stanna ett par dagar.
I morgon ska jag träffa Emelie. Det ska bli väldigt väldigt mysigt.
Ikväll blir det McDonalds med fina vänner och problelösning och prat i massor. Det kommer nog bli en fin kväll skulle jag tro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0