sommar sommar sommar

Blir inte mycket bloggnade nu under dessa dagar märker jag. Det är så när det är sommar, jag som äntligen få lite sommar och sol tar del av det så mycket jag kan.
Idag blir det dock inget solande. Just nu tar jag det mest lugnt, läser lite och ska snart dricka kaffe. Sitta på altanen, läsa en god bok och sen ska jag duscha och gå bort till Emelie. Fixa lite med middagen för ikväll sen hem och göra mig i ordning och ikväll är det födelsedagsmiddag/fest för mig, Emelie och Johanna. Det kommer bli kanon tippar jag på. Jag ska ha klänning och lockigt hår och målade naglar i lila.

Ikväll kommer även Fredrik till stan, men han får gott vänta tills i morgon med att kramas.
Imorgon ska vi mysa och så ska jag leka med kattungen som han ska ge till sin mamma i födelsedagspresent.

Igår handlade vi allt, åt Värnamo-kebab och planerade inför kvällen. En mysig fredag.

Åhh så varmt det är idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0