sköna fredag

Äntligen fredag! Åh sköna sköna fredag. Jag gillar fredagar. Jag gillar att veta att man är ledig under morgondagen. Det är befriande på något sätt.
Jag har inte jobbat en enda helg på  snart ett år. Det är helt fantastiskt. Innan var det varannan helg man jobbade. Då var man ju dock ledig någon dag under veckan men det är inte samma sak.
Jag antar att jag kommer att få jobba helger sen när jag pluggar. Det är väl bara att börja gilla läget men det tänker jag inte tänka på nu.
För idag är det fredag och snart är det helg och sen jobbar jag bara en vecka till. Det är galet. Om en vecka så jobbar jag min sista dag på advokatkompaniet. Det är lite tråkigt faktiskt. Ibland undrar jag vad jag gett mig in på.
Jag funderar på ifall jag ska klippa mig nu på rasten. Bara sådär.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0