ska man bjuda på fika?

Klockan är 09.22. Jag har precis satt mig med en kopp kaffe och känner efter hur det känns. Min sista dag på advokatkompaniet. Jag funderar på fikat som jag ska bjuda på. Det har jag funderat på i två veckor nu. Måste man? Det är ju en trevlig gest men jag gjorde faktiskt aldrig det på Mcdonlads. Tänkte inte så långt. Då var man bara så glad för man skulle sluta. Det känns lite krystat bara, dessutom verkar det som om den ena ska iväg på klientbesök sen och den ena är på häktningsförhandling nu och den en är på semester. Vet inte om de två som jobbar kommer vara inne samtidigt idag, men det är dom nog. Ska jag fråga då ifall jag kan gå ut en sväng och köpa något fika, det tycker de säkert bara är trevligt.


Kommentarer
Postat av: Sune

Klart som korvspad du ska bjuda på fika, gör de, gör de. Vet du något datum när du kommer hem, vill träffa dig snart. Puss puss

2008-07-11 @ 11:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0