pepp

Jag sitter och lyssna på En kväll i juni. En låt med Lasse Berghagen som både jag och Johanna hoppas stenhårt kommer spelas ikväll. Åhh den är så bra.
Annars gör jag inte så mycket, ska snart gå och duscha och göra mig i ordning inför kvällen. Vid tre ska jag börja min resa in mot stan och strax efter fyra kommer Johanna. Då blir det lite mat sen bli det båten ut till Skansen. Det är rätt fint väder nu och jag hoppas det fortsätter så.
Annars mår jag bra, har lite hemlängtan nu samtidigt som det känns väldigt konstigt att jag snart ska flytta hem. Dessutom funderar jag en hel del på skolan just nu, men det tänker lägga lite åt sidan för stunden och ta itu med efter min lilla minisemester i vår vackra huvudstad med min bejb! Åhh det kommer bli bra. Det kommer det!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0