norskt källvatten

Jag har blivit lämnad själv här på kontoret nu. Det är en timme kvar tills jag sluta. Då ska jag in till stan och möta upp Emelie och så ska vi gå och fika en sväng. Det ska bli trevligt.
Idag köpte jag ett par ful-snygga  röda runda solglasögon för ca 25 kr på Lindex. Solglasögonen ingick i något ta-två-betala-för-en erbjudande visade det sig när jag kom fram till kassan så jag fick välja en till grej. Hade lite beslutsångest, skor, armband, halsband o.s.v. Kanske skulle tagit skorna? Hmm. Hur som, det blev ett svart pärlhalsband i stället. För endast 10 rikstader eller gratis för jag fick ju det gratis. Haha. Så jag behöver ju inte använda det men det ska jag nog göra ändå. För lite tjusigt var det allt. Sen köpte jag även sådana där små strumpor som man kan ha i sina ballerinaskor. Jag gillar inte att gå barfota i tajta varma bellerinaskor, det blir så instängt och sen luktar skorna illa efter ett tag. Usch. Så just nu har jag mormor-knästrumpor sådan tunna ni vet. Inte så snyggt alls men vad gör man. Hellre det än svettiga klibbiga fötter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0