nervös.

Om om några minuter är klockan tolv. Lunch. Jag är nervös. Nästan kallsvettas, för jag vet att han kommer att vara där ute i köpcentret. Jag vet att han är där. Jag behöver ju egentligen inte gå in där. Men det tänker jag göra ändå. För jag måste köpa mig något att knapra på, och dessutom vill jag veta ifall han följer efter mig idag också. Om han börjar prata med mig så täker jag bara svara kort och säga att jag itne har tid. Snubb på otrevlig. Men så få det blir. Han skrämmer mig. Ska jag säga det också?
Jag hoppas han inte är där idag men det skulle inte förvåna mig om han står utanför på torget redan klockan tolv. Fy fan.

Kommentarer
Postat av: michaela

NEJ Frida du ska INTE säga att han skrämmer dig. Man ska aldrig visa en fiende sina svaga punkter. :)

2008-07-10 @ 15:05:57
Postat av: Anonym

hahah ok. :)

det har du rätt i.

2008-07-10 @ 15:08:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0