mitten av veckan

Onsdag,
Inatt fick jag lite dålig nattsömn. Somnade vid tolv tiden, vakande klockan fyra, gick upp och hittade Fredrik i Steffes rum, fortfarande vaken, när han märkte att jag var vaken så passade han på att gå och lägga sig.
Efter det blev jag dock rätt pigg, sen blev det väldigt trångt i sängen helt plötsligt så jag frågade om han eller jag skulle lägga oss i Steffes rum (Steffe är inte hemma, han jobbar på annan ort några dagar), det blev Fredrik så han tog sin kudde och la sig där inne och jag kunde bre ut mig igen. Somnade dock inte om förrän framåt fem, halv sex tiden.
Vid tolv kommer Fredrik, då ska vi luncha tillsammans. Det blir trevligt.
På fredag blir det nog en liten en-dags-festival. En ljummen i gräset. Hur fint låter inte det? Hoppas det är bra väder. Inga kända band men vad gör det. Väldigt trevligt ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0