mat och kakor

Måndag, jag har varit på middag hos min farmor idag. Jag och syster. Det var väldigt gott och det blev mat, efterrätt och sen fika på det. Nu ska jag snart fika igen för Sune ska komma förbi en sväng och dricka kaffe. Det ska bli mysigt att träffa honom lite. Har inte träffats på två månader.
Så nu ska jag bara göra mig i ordning lite och sen sätta på kaffet. Hoppas jag kan sova inatt. Somnade inte förrän tre i natt. Då är det skönt att veta att man har semester och inte behöver gå upp om några timmar och jobbar. Jag har dessutom köpt mig en fin klänning idag.
Hoppas jag få mitt SIM-kort i morgon. Det är besvärligt att inte ha sin vanliga mobil.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0