lite ledsamt

Igår efter jobbet åkte jag in till stan, vid Mariatorget mötte jag upp Emelie och Sofie och sen gick vi till café Rival och fikade. Jag fick vänta nästan 25 minuter på min sallad. Men men, jag hade trevligt sällskap så det gjorde ingenting. Verkade bli lite kaos efter vi hade beställt för Emelie var nere och frågade om den snart skulle komma och då hade de bara snabbt svarat den är på gång. Haha. Men den var god så det gjorde inte så mycket. Men ändå lite lång tid för en sallad måste jag säga.
Hur som helst, fikan var verkligen trevlig. Det blev mycket prat och skratt och jag undrade när jag åkte hem varför vi itne gjort detta oftare. Hur trevligt som helst. Få bli mer fikor sen när jag är uppe i Stockholm på besök under hösten. Bi pratade lite om vad jag skulle göra, de försökte få lite ordning på det. Men mina planer lät ungefär såhär. Jagbor i Stockholm, vill komma in på ett program i Malmö, söker lägenhet i Växjö och ska flytta till Värnamo. Hahaha. Det låter lite rörigt. Låter som jag inte riktigt har koll. Det har jag nog inte heller.
Pratade med min favorit advokat nu. Jag kommer sakna honom lite. Han är rolig. Nu blir jag nästan lite ledsen faktiskt.

Kommentarer
Postat av: emelie

Jag håller med, mer fikor borde det ha varit.

Nu får du helt enkelt pallra dig hit och fika med mig och Sofie i höst :)

2008-07-11 @ 10:53:20
URL: http://emeliesandstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0