kyssa dina röda läppar

Idag har jag som jag nämnt innan köpt en bikini.
I Sundbyberg efter jobbet gick jag lite i några affärer och hittade ett par svarta jeans på rean. HIttade även en väldigt fin jacka som dock inte var rätt storlek sen va dragkedjan lite sönder så det blev inget köp av den men den va fin så det var synd. Två par fina blå/vit rutiga trosor köpte jag också, ett par hipsters och ett par vanliga.
Kvällen har varit lugn. Somnade lite innan men är fortfarande trött. Ska kolla vad det är för Sex and the City avsnitt som börjar nu, är det inget bra så blir det nog bingen snart.
Varje dag visas två stycken Sex and the City avsnitt med början runt elva. Synd att det börjar så sent bara haha. 

                              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0