Kung fu Panda

Det är inte så bloggrikt på helgerna nu när det är sommar. Varken besöksaktiviteten eller skrivaktiviteten verkar ligga på topp under sommarhelger. Men så blir det väl. Folk har annat att göra under helgerna nu på sommaren än att läsa bloggar.

Igår vaknade jag klockna åtta på morgonen, Fredrik hade varit vaken sedan tre på natten, hel sjukt ju. Men han vänder ju på dygnet helt när han jobbar natt så därav denna sömnsvårighet. Istället för att ligga och somna om och dra sig så gick vu upp en halvtimme senare och gjorde oss i ordning, åt frukost och åkte in till stan. Jag var på jakt efter en klänning. Men inte en endaste klänning som passade. Jag provade en massa men det var ingen som passade. Det var trist.
Var hemma runt halv tre tiden och sen var jag helt slut hela kvällen. Stadsturen tog all min energi och kraft för dagen kändes det som.

Har sovit en massa och därav är jag fortfarande trött. Sovit för mycket. Känner mig nästan öm på grund av det.
Var uppe klockan nio idag, åt frukost i sängen och kollade på Kund fu Panda. Söt och rolig. Pandan var tjock, söt och gosig. Bra underhållning en söndagsmorgon.

Nu ska vi ut och motionera.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0