den lilla sötnosen

Nu kommer äntligen lite uppdatering. Jagn är hemma hos Fredrik. Det rusar runt en busig katt på golvet och om en timme är det Sex and the City och efter det eller kanske lite innan också så ska vi kolla på Ebba & Didrik. Man kunde köpa hela serien för endast 59 kr tillsammans med Aftonbladet. Bra erbjudande!
Kattungen är söt. Söt söt söt. Det är en Birma katt och hennes päls är som mjukaste bomull och hon är som ett gosedjur nästan. Så mjuk som ett gosedjur och mjuk som bumull. Förstår ni då hur mjuk hon är? Åhh sötnos är hon. Idag låg hon mellan mig och Fredrik och myste när vi kollade på Ebba & Didrik på morgonen. Sen la hon sig jämte oss och sov. Hon är så söt.
Idag har även jag och Fredrik varit på middag hos min farmor. Det var gott som alltid och mätta och belåtna blev vi. Det var trevligt.
I morgon hoppas jag det blir fint väder, åka och bada och sen mys med Becka på kvällen. Det är minsann skönt med semester!

Har ni några bra tips på namn till den lilla kissen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0