badkläder och meloner

Idag på lunchen så gick jag runt lite o köpcentret. Det byggs om för fyllt där inne och bli verkligen fint. Nu hade de öppnat lite nya vägar som man fick utforsta och öven vissa affärer hade öppnat på nytt efter att tillfälligt har varit stängda pga denna ombyggnad.
Jag kollade lite efter bikini. Idag hittade jag två andra som jag provade och eftersom jag är i akut behov av en så slog jag till på utan dom. Det är en blå och vit randig trekants bikini. Den var rätt billig och rätt söt  så jag är nöjd. Jag går och klura lite på en väska som de rea ut inne på H&M men H&M här i Sollentuna är bedrövligt. Bedrövligt, det är nästan så jag blir deppig när jag går in där. De har fan ingenting, Inga fina billiga klänninga eller någonting. Fy vad tråkig den är. Den är till och med sämre än H&M i VMO. Då förstår ni hur illa det är. Ändå är jag där och svansa runt ett par gånger i veckan haha. Jag hoppas väl att de ska få in något bra. Några bra fynd har jag gjort där men ändå inte överdrivet många, ibland har jag nog bara köpt saken för köpandets skull.

Idag ska jag kolla lite i Sundbyberg om jag hittar något fint. Jag vill ha en fin klänning. En sommarklänning.
Jag gillar inte rea riktigt, jag tycker det är så svårt med rea. Det är som ett ölglas när bara skum och slem är kvar i glaset haha. Men jag ska ändå försöka hitta något i den där lilla "finare" affären som ligger där.
Sen ska jag köpa mig en hel vattenmelon. En hel rund om det inte finns mindre uppskärda och klara. Jag har blivit helt beroende av melon. Det är inte klokt. Jag äter två meloner åt gången (Fredrik tycker inte jag är klok, han hinner knappt ta en bit innan den är slut). Flera gånger i veckan. Det är så gott, så gott. Vattenmelon har det varit dåligt utav för den är ju så dyr men idag ska jag köpa mig en hel en som en liten födelsedagspresent. Det är fint.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0