åhh det är min födelsedag!

Åhh idag är det min födelsedag! Jag gillar födelsedagar. En alldeles egen dag. Dock kanske det var lite mer speciellt när man var yngre men senare ikväll kommer jag nog få lite mer födelsedagskänsla än vad jag har haft på kontoret idag. Fast morgonen har varit full av sms samtal och massa grattis. Det var fint!
Såhär har min dag sett ut än så länge.

Började dagen med att telefonen ringde vid klockan sex. Det var familjen som ringde och sjöng med vackra morgonskrovliga röster. Det var så fint så. Malin hade också gått upp tidigt idag för att sjunga för syster sin trots att hon är ledig från jobb idag. Sen pratade vi lite snabbt och la sen på. Jag somnade om en halvtimme. Vid tjugo i sju gick jag upp, duschade och gjorde mig födelsedagsfin.
Fredrik kom hem strax innan åtta och bjöd på lite sång. Öppnade inga presenter idag på morgonen då jag knappt hade tid och det känns lite roligare att göra det ikväll i stället. Jag vet dock redan vad jag kommer få haha. Det listade jag ut i måndags när jag fick se paketen. Haha. Det är lite tråkigt att veta. Jag var alldeles nyfiken och slutade inte tjata. Fast den efteråt är det inte lika kul för då förstörs ju överraskningen lite. Jag har bara mig själv att skylla haha.
Tio minuter senare traskade jag iväg mot stationen.
Nu har jag jobbar och om 1.5 timme får jag åka hem. Då ska vi äta något gott med kyckling, jag ska få mina presenter och Fredrik ska baka en tårta, om han nu orkar göra det, annars går det bra med en Budapestbakelse också.
Sen blir det mys innan det är dags för honom att åka till jobbet.
Det är väl ungefär så kvällen kommer bli. Det blir nog en fin födelsedagskväll skulle jag tro.



None


Kommentarer
Postat av: Anonym

fin bild!=) puss

2008-07-02 @ 14:36:20
URL: http://empo.blogg.se/
Postat av: christine

grattis söta!!puss

2008-07-02 @ 14:39:58
Postat av: Anonym

tack så mycket :)

2008-07-02 @ 14:42:06
Postat av: Johanna

du ser ut som en filmstjärna!

2008-07-02 @ 19:10:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0