we can do

Då är jag i ordning gjort och klar. Ska om en stund ta och traska ner till stationen och på tåget mot Sundbyberg. Ikväll blir det middag hos pojkvännen. Fast att jag inte alls är sugen på mat över huvudtaget. Det är det sista jag är sugen på just nu. Har fått någon äckelkänsla i kroppen. Fast jag ska försöka komma på andra tankar och äta lite för jag har inte ätit något på hela dagen. Fast jag är uppsvälld som jag vet inte vad så har ingen större lust att äta något. Usch
Idag har det varit mycket på jobbet. Fram till två jobbade jag på hela tiden sen blev det betydligt mindre att göra. Fast jag har inte hunnit tänka så mycket på trötthet för det har gått i ett. Jag fick inte många timamrs sömn natten som va. Snurrade och vred mig och drömde korta konstiga drömmar. Hoppas det går bättre i natt.
Skönt att det bara är tre arbetsdagar denna veckan. Skönt skönt skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0