uppsvällda magar och oro.

Jag har mensvärk. Jag trodde jag var med barn igår för min mage va så uppsvälld att det såg ut som en mage på en gravid. En sådan rätt lite gravid mage. Sådan man vill ha men aldrig kommer att få när man är gravid. Sådan lite söt. Igår tyckte jag dock inte att min mage va så söt. Så idag på morgonen när jag fortfarande inte hade fått mens så trodde jag att jag va gravis.
Fast bara så ni vet. Det är jag inte nu längre. Jag bara trodde det ett litet tag.

Ikväll bli det hem och krypa ner i sängen och läsa min nya bra bok och kolla OC. Dessutom köpte jag en till bok idag, Grevgatan 22 heter den. Det va den jag tänkte köpa först egentligen men dom hade inte den i pocket på Akademibokhandeln men på ICA kvantum hade dom det. Den andra boken jag köpte i stället heter Hål i huvudet och jag gillar den än så länge. Den är bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0