time stand still when i think of you

Jag har fortfarande inget internet på jobbet. Ska det börja krångla för mig nu. Räcker det inte med att vi inte har någon tv hemma. Fortfarande. Vill inte tänka på det. Jag bli så upprörd. Hur som helst. Idag har jag skrivit och postat ett jättelångt brev till Hanna. Jobbat och efter jobbet blev det fika med Emelie. Det var mycket trevligt. Pratade om massa saker. Fikade i tre och en halv timme. Jag behövde verkligen en fika med kvinnligt sällskap. Kanske var därför jag pratade som bara den. Det kändes som om min mun gick i ett. När jag kom hem sen strax innan nio pratade jag med familjen i en timme. Sen vid tio ringde Fredrik. Då va jag så trött att jag knappt orkade prata mer. Är nästan hes nu haha. Fast det har varit en väldigt trevlig dag! Emelie vi få allt ta en fika snart igen.

Jag har varit väldgt off på bloggfronten denna veckan. Kan bero på att jag inte orka sitta så mycket vid datan hemma då jag sitter vid en på jobbet hela tiden.

Idag har jag även köpt ett tufft halsband på rea. Tufft? Hah. Sen fina spännen. 

I morogn är det äntligen fredag. Det blir mys i morgon.


Kommentarer
Postat av: emelie

Ja fika får vi göra oftare, få välja ett svalare ställe nästa gång dock.

2008-01-18 @ 23:28:28
URL: http://emeliesandstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0