this is the story

Datan fungerar inte i hemmet. I lördag fungerade den utmärkt. Igår fungerade den bra fast skärmen förblev svart så det kanske inte va så bra ändå. Jag konstaterade att det är glapp i sladden. Undra vad det kommer ifrån? Hur som helst därav har jag inte skrivit sedan i lördags.
Nu sitter jag med en kaffe och väntar på att data support nissen ska komma och laga vår kalender här på jobbet. Den har inte fungerat på en veckan snart. Det är bra irriterande då en kalender är ganska viktigt på det här bygget. Hoppas det löser sig snart bara.
Annars är jag ensam här just nu. Vet inte hur det kommer se ut senare i eftermiddag men det verkar som om de flesta advokater är upptagna idag. Dykernog upp senare under dagen.

Helgen då.
Fredagen var mys med Fredrik. Det var trevligt. Kollade på let´s dance och åt tacos och kollade lite på någon film fast vi somnade båda två.

Lördag.
Dagen var lugn och fin. Sen på kvällen blev det fest ute i Hornstull hos Sofie och Tobbe. Det var trevligt. Tänkte först att jag skulle ut men helt plöstloigt va klockan halv tre och jag begav mig hemåt. Somnade nog inte förän framåt över fyra någongång. Skoj va det i allfall.

Söndag.
Fredrik kom framåt eftermiddagen. Åt potatiskmos och fiskpinnar, jag bakade en paj som toligen kommer att bli godare nästa gång jag bakar den hah. fast den va rätt god andå. För att vara viktväktarpaj så. Sen kollade vi på Underbar och älskad av alla... Den var sådär. Boken är bra mycket bättre men det brukar ju oftast va så. Den va lite pinsam vissa stunder. Sånt är så jobbigt att titta på. Annars va det en lugn söndag,
Just det. Jag städade lite också. Dammsög lägenheten och plockad i ordning lite. Bra gjort av mig tycker jag.

Kommentarer
Postat av: emelie

kör du viktväktarna?! puss

2008-01-21 @ 10:53:27
URL: http://empo.blogg.se
Postat av: Anonym

med mamma. vunnit biljetterna. har du missat detta?

2008-01-21 @ 12:55:17
URL: http://alltomjohanna.blogg.se
Postat av: elin

jag blev också besviken
på filmen, trodde den skulle vara mycket bättre alltså! hur går det med växjöplanerna? puss

2008-01-21 @ 19:04:21
Postat av: emelie

blev inte så mycket utgång för mig i lördags heller, så du missade inte så mycket. får ta det en annan helg, nu på lördag kanske?

hoppas allt är fint.

2008-01-21 @ 22:41:31
URL: http://emeliesandstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0