summerdreams 2006

60400-78
I miss this.

Det finns stunder som jag saknar så det gör ont ibland. Alla underbara nattfikor där vi satt och pratade om allt. Den sommaren -06 då Sune, jag, Sofie och Offe satt på balkongen på Smultronvägen och drack kaffe och kedjerökte och pratade om allt och skojade om allt och alla och va allvarliga ibland och pratade om seriösa saker. När vi satt tills det började ljusna och åkte hem och sov några timmar för att sen göra samma ritual kvällen efter. Det är något av det vackraste jag vet. Jag kan bara tänka mig hur det måste ha sett ut. Fast det kändes som om allt va möjligt då på natten.
Festerna då man va lycklig och stark. Jag känner aldrig samma känsla längre.
Det var sommaren innan mycket färändrades. Sofie och Offe flyttade till Stockholm och den sommaren tog man tillvara på all tid man hade tillsammans innan man skulle skiljas åt för hösten.
Sommaren -06 är en av de bästa någonsin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0