snarkning i sömnen

Jag har sovit i två timmar. Vaknade till lite någon gång men somnade om. Jag tror jag har snarkat.
I drömmen jag drömde kunde jag knappt andras på grund av min förkylning och det var något som lät det hört. Typ som snark ljud. Nu är det säkert jätte troligt att jag har snarkat väldigt hört och sen har det uppfattats i drömmen som något annat hahah. Vad kul. Tur att ingen har hört det. Annars hade jag blivit retad tror jag.
Nu bli det bra jobbigt att somna om någon timma eller så är jag rädd.

Kommentarer
Postat av: sanna

Skönt att sova

2008-01-24 @ 21:33:14
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se
Postat av: emelie

hej lady.
enligt peter ska vi ut både fredag och lördag, haha, skulle va jättekul om du ville hänga på nån av dagarna. försökte ringa dig innan idag men inget svar.

du kan väl slå en pling om du har lust.
kram.

2008-01-24 @ 23:07:27
URL: http://emeliesandstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0