se ut att bli en bajs helg

Som jag skrev innan. Tiden verkligen kryper fram när man inte har mycket att göra och att det är fredag och man vill ha helg. Jag har en timme och 20 minuter kvar att jobba. Jag har fått reda på att jag nästa vecka ska vara inne på huvudkontoret och jobba i stället för på migg kontor ute i Sollentuna. Både reseptionisten och den ena sekreteraren är lediga så det bli jag och en annan sekreterare som jobbet. Förmodligen bli det lite mer att göra vilket jag inte har något emot. Det ska bli kul att jobba lite där inne och se hur dom har det där.

Ikväll är planen fortfarande lite oklar. Skulle egentligen vara med Fredrik men nu kanske han avböjer mig och ska göra något annat.. Fine. Jag kan få vara med honom på söndag sa han men fan heller. Jag är inte den som är den. Ska han avböja mig ikväll och lämna mig ensam i helgen så tänker inte jag träffa honom på söndag heller. Så då återstår mysteriet. Vad ska jag göra? Jag hade ju tänkt att ha en lugn lördag. Jag vill inte ha en lugn fredag också. Visserligen hade det varit ganska lugnt med Fredrik men då hade man ändå varit med någon. Så nu se det ut som att jag bli en ensamseglare i helgen. Det kan väl vara skönt att inte dricka och så men jag bävar. Fösta helgen i Stockholm på någon vecka nu. I Värnamo gick saker och ting i ett men inte här. Här är det inte så att man har någon att träffa var och varannan minut. Värnamo under julhelgen va fantastiskt.  Jag trodde inte jag skulle säga det här sista timmen på jobbet en fredageftermiddag men ge mig måndag nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0