omplanering

Som sagt. Fredrik har avfärdat mig ikväll och ska hitta på något anant i stället. jag är förbannad på honom. Jag ska i stället hyra en box med desperata husfruar och sen ska jag kolla på den hela kvällen. I morgon lördag bli det eventuellt utgång med Sune och Olivia och några till, vilka är ännu oklart. Det bli trevligt. På söndag tänker jag fortsätta mitt box tittande, läsa och bara ta det lugnt. Ladda inför måndagen som ska spenderas på huvudkontoret. Det blir spännande.

Jag är så förbannad på Fredrik att jag kokar. Nu börjar jag lugna ner mig men för en 40 minuter sen hade jag nog lappat till honom om han varit i närheten. Tur för honom att han inte va det. Denna helgen ska jag ta orden ensam är stark på allvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0