mycket på kontoret.

Jag har fått en hel del gjort idag efter jobbet. För att inte tala om jobbet där det var fullt upp hela tiden. Jag har haft massa att göra. Det är kul! Idag har jag varit i Sollentuna men i morgon ska jag vara på huvudkontoret igen. Det har varit mycket hitan och ditan denna veckan men det är ju trevligt med miljöombyte.
Ikväll har jag varit aktiv.
Eller egentligen inte så men jag har hunnit med att tvätta lite, plocka undan en del, dammsuga måste göras men det spar jag tills i morgon och sen har jag läst ut boken jag har hållt på med ett bra tag nu. Nu ska jag få börja läsa den nya boken jag köpte förra veckan. Drömstället heter den. Hoppas att den är bra. Funderar på att bada fötterna ikväll också. Jag har känt mig nyttig ikväll. Jag har inte bara legat på latsidan i allfall.

Kommentarer
Postat av: emelie

hej

ja men nästa vecka funkar, jag kan alla dagar utom tisdag egentligen. onsdag eller torsdag kanske? bestäm vilket :)

kram.

2008-01-09 @ 22:25:16
URL: http://emeliesandstrom.blogg.se
Postat av: emelie

hej! varför svarar du inte när jag skickar sms till dig?:( puss

2008-01-12 @ 18:52:54
URL: http://empo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0