muffins.chai.mys.söndrigt modem.

Vi har inget internet på jobbet. Det är tydligen modemet som är sönder och idag har jag ringt och ringt och försökt få tag i dom för att dom skulle komma idag med ett nytt men dom har icke dykt upp. Ïgår ringde jag också då va dom där och konstaterade att det va sönder. I morgon hoppas jag att jag ha internet igen. Måste ha en kalender och sånt inför jobbet som man måste ha internet till. Det fungerar ju inte nu. Så i morgon hoppas jag.

Annars har jag inte så mycket att uppdatera i allfall. Jag har dragit på mig en förkylning. Jag mår inte helt bra så igår efter jobbet stupade jag i säng och sen låg jag där hela kvällen. Sov, kollade OC och läste. Nu har fredrik kommit med muffins så vi ska fika. Det där med det nua träningslöftet går inte så värst bra än.

Jag känner mig mest förvirrad och helt bortkommen för att jag inte ha varit inne på internet på två dygn. Det är ju sjukt.

Hinner inte kolla runt så mycket nu i allfall. Känns inte så snällt att låta Fredrik sitta och glo medans jag skulle kunna surfa runt någon timme nu för att uppdatera mig på det som har hänt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är bara bra. själv? jaa. det är kul att vi kan se in till varandra. hoppas jag kan glo in till dig om ett halvår också!

2008-01-16 @ 19:43:51
URL: http://alltomjohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0