monday monday monday

Först ett stort grattist till världens bästa Elin!! hoppas att din dag bli bra och att du ha fått någon present också.

Måndag igen. Jag var relativt pigg idag på morgonen men det börjar ge vika just nu. Klockan är snart ett och det är tre timmar kvar innan man få gå hem och då väntar tvättning så det är ingen rast och ingen ro förän klockan sju. Då tvätt tiden är slut. Inte för att det är särskillt jobbigt att tvätt. Jag tycker det är ganska kul faktiskt. Det är just det där med att få in allt i skåpen och sånt sen som är jobbigt men då kan man leka affär så går allting mycket lättare säger Frida 7 år.
Nåväl jag har på mig min nya skjorta idag. Min rosa och vit randiga. Den är fin.
Ska snart börja jobba igen. Ha lite brev som ska skrivas och lite andra saker som skall göras. Först ska jag vattna mina väldigt torkade växter i fönstret. Hoppas att dom kan repa sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0