min nyår.

Då ska ni få en snabb summering från nyårsafton. Jag och Fredrik kom dit tidigt. Allt var ca två timmar försenat pga en massa saker som inte är så viktiga. Jag fick skära potatis och passade på att skära mig lite i fingret också sådär sista dagen på året. Det var ingen större fara. Blödde lite och så men annars lugnt.
Sen blev det i allfall middag lite senare än planerat med vad gör det. Det var väldigt gott. buffe med lite tapas och allt möjligt. Gott vitt vin och trevligt sällskap. Sen började det dansas helt plösligt. Något exotiskt hopp upp och ner grej. Lite folkmusik aktigt. Jag visste först inte vad jag skulle göra men efter en klunk till så stod jag i mitt en hoppade som en stolle.
Singstar blev det inget. Det blev något ännu värre. Popstar som det så fint heter. Detta är inget samla -oäng-sjunga-med-artisten. Utan här är det hederlig gammal vanlig kareoke. Så här få man skråla med sin egen röst högt och oklart.
Fy fan tänkte jag när dom packade upp det, inte tänkte jag sjunga. Tro ni mig? Inte en chans.
Efter en liten stund stod jag där uppe och skrålade. Sen har jag och många andra av mina kompisar en tendens att bli så hysteriska och uppe i det att man sjunger inte i micken utan man skriker och lever rövare. Vilket även jag gjorde. Hopppas folk inte hörde så väl på grund av fylla.
Tolvslaget var lite tårfyllt. Jag började lipa redan innan på grund av att jag inte var med mina vänner och sen ringde Elin och då lipade jag mer och sen pratade jag med mamma och pappa och lipade då också. Vet inte riktigt varför jag lipade med det var väl saknad blandat med alkohol. Ingen bra kombination.
Sen träffade jag en skådis från Andra Avenyn som jag frågade ut om det mesta.
Åkte taxi hem till Sumpan och somnade väl runt fyra.. Vaknade och t vättade håret klockan 04.50 jag har ingen kommentar till det och sen sov jag till 12.00.
Igår var det lugt och sista frossa dagen innan det nya livet har börjat idag. Heja Heja. Så när Friskis och Svettis böjar bli det hopp och skytt och jag ska verkligen verkligen verkligen försöka den här gången.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0