i can call it love

Lördag. Klockan är 13.29. Jag har precis ätit lite frukost. Sitter och dricker lite på en chai latte. Vaknade när Fredrik gick upp idag. Va vaken till han åkte till jobbet vid halv åtta sen somnade jag om. Gick upp halv elva och vid elva åkte jag hem till Götgatan. Varit och handlat och varit på systemet, diskat, ätit och ska nu ta det lugnt och njuta av att det är lördag. 
Ikväll blir det fest hemma hos Sofie. Verkar inte som att det bli utgång utan hemmafest. Det är skoj. 
I morgon har jag lovat att gå med och kolla på fotboll på en bar. Alltså fotboll är inte riktigt min grej. Fast Fredrik bad mig och tyckte det skulle vara kul så jag ställer upp. Hoppas det blir trevligt. 
Min förkylning vägra ge med sig. Jag snyter mig och ta näsdroppar och dricker varmt. Hoppas det bli bra snart.
Hur är det med blåsten i södra Sverige? Här blåser det lite också faktiskt. Det viner lite i fönsterna men det är rätt mysigt.

Kommentarer
Postat av: Sune

På västkusten har "stormen" passerat rätt obemärkt i alla fall, haha. ha så skoj ikväll, hälsa slut! puss

2008-01-19 @ 13:51:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0