hot top

Igår var det mys för hela slanten. Jag fick blommor och sen va vi ute och åt på en grekisk restaurang. Den har tydligen blivit utsedd typ till Stockholms bästa grekiska restaurang, och den ligger lite undangömd i Sundbyberg. Men jag förstår verkligen varför den har fått pris.
Fy fan. Det var så gott! Man fick helt galet mycket mat och det va helt perfekt allting. Finns ingenting att klaga på. Det är första gången jag bli riktigt nöjd när jag är på restaurang här i Stockholm. Helt klart värt att testa. Electra heter den. Jag ska ta med mig syster dit när hon kommer på besök.
Jag kommer garanterat gå dit igen. Det va helt underbart! Jag blev helt förälskad i stället!
Sen åkte vi hem till Fredrik och myste och så. Det var en väldigt trevlig kväll. En väldigt bta ett års dag helt enkelt.

Idag är det tvättnings som står på schemat. Fredrik kommer väl förbi en sväng. Annars blir det väldigt lugnt. Hoppas på att få sova lite bättre i natt än föregående.

Dags att koka lite kaffe nu snart tänkte jag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är ett projekt i skolan där vi ska göra en marknadsföringsmässa...så det så!

2008-01-30 @ 18:24:33
URL: http://alltomjohanna.blogg.se
Postat av: Anonym

vad va 1 års presenten?

2008-01-30 @ 18:25:17
URL: http://alltomjohanna.blogg.se
Postat av: emelie

officiell tvättdag idag verkar det som...

japp vi ses vid ö-torg imorgon, kvart i fem!

2008-01-30 @ 19:18:24
URL: http://emeliesandstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0