glass med varma hallon

Befinner mig hemma hos Fredrik just nu. Vi har bara tagit det lugnt hela dagen. Handlade lite först och sen kom vi hit till honom och kollade på Harry Potter, sov och nu har vi precis ätit. Det blev kyckling fylld med lite gott , pommes och sen tratziki till det. Så nu känns det som att man verkligen stinker. Vilket man troligen gör också. Snart vankas det efterrätt. Glass med varma hallon. Det ska bli gott.
Mycket prat om mat nu. Kan bero på att jag drack en del igår och ha ett sådant vanligt dagen efter begär efter godsaker.
Jag berätta senare om hur helgen har varit men det blev bättre än vad jag först trodde.
Puss

Kommentarer
Postat av: emelie

men du! hur går nya livet då? med en massa bakfyllegodis?:) puss

2008-01-07 @ 15:43:27
URL: http://empo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0