fina fönster och gyllene skor

Just nu är det bara jag och en fönsterputsare här. Han håller på att putsa lite. Det är helt sjukt vilken skillnad det blev. De va så skitiga att man knappt såg ut genom dom när solen lyste på. Fy fan. Nu är dom så fina så!
Fast han luktar svett. Det är inte trevligt. Tänk om det ligger kvar i luften sen och advokaterna tror att det är jag som luktar när dom kommer tillbaka?
Ska jag säga lite i förbifarten att det blev hemskt fina fönster men han luktade inte lika fint?
Jag har öppnat ett av mina fönster här nu i allall och vädra lite.

Idag på lunchen köpte jag mig en ny lite tröja samt ett par söta guldfärgade ballerinaskor. Jag längtar lite tills jag få ha fina vårskor på mig. Speciellt till mina andra nya ballerina med massa svå blommer på! Dom är hur söta som helst!

Ikväll ska jag och Fredrik på grekisk restaurang. Det ska bli mycket gott. Så idag äter jag abra frukt innan så att jag ska orka mycket till kvällen. Det ska bli mysigt.

Annars har det varit en rätt bra dag. Lite segt då jag varit själv här praktiskt taget hela dagen. Fast nu ska jag koka lite kaffe för jag tror det kommer dimpa in någon snart.

Kommentarer
Postat av: emelie

det låter perfekt, du kan väl komma till östermalmstorg så kan vi ju ses där vid kvart i fem typ. så går vi upp dit.

ha en mysig kväll med fredrik !

2008-01-29 @ 15:31:18
URL: http://emeliesandstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0