drink some tee whit me

Jag har sagt det förut, jag säger det igen. Det är inte bra att gå ut och kolla i affärer på lunchen. Idag tänkte jag kolla ifall det mot förmodan fanns lite rea kläder kvar.
Jag hittade en röd klänning på Lindex som jag inte köpte men som jag funderar på att köpa i morgon. Den kostade typ 130 kr. Sen hittade jag även en grå som jag inte heller köpte men den kostade endast 69 kr! Jag kanske köper dom i morgon. Ska kolla min budget bara.
I stället köpte jag en väldigt fin svart klänning på HM (som jag hoppas passar för jag provade den inte) för 98 kr, rea-fynd och en ny vår kofta ej rea.

Dessutom har ju te och värmeljus blivit lite av en ny passion så jag va inne i en liten te&kaffe affär och köpte mig lite apelsin te. Här om dagen köpte jag mig blåbärste. Det är något speciellt med löste också. Det är så mysigt på något sätt.
Så ikväll blir det att läsa bok, dricka te, tända värmeljus. Jag har med mig 100 st värmeljus hemifrån också till min samling i lådan. Mina fina doftljus vill jag inte göra slut på riktigt än. Så lite vanliga få man också ta. Men doftljusen är fina! Det bli en slapp kväll.

Sune och hans flickvän har kommit till stan också. Så dom ska jag tröffa lite. Sune har jag inte träffat sedan innan vi åkte hem inför julen. Lite snabbt på stan en sväng bara.



           
                    

Klicka för stor bild

Kommentarer
Postat av: emelie

hej

ja jag får vara kvar, har förlängning till sista mars nu iaf och troligen får jag fast sen. så vi får se hur länge jag blir kvar.

jul och nyår va bra, vmo över julen och göteborg på nyår.

fika tycker jag vi kan klämma in nån kväll, typ nästa vecka. cozy ligger ganska bra, har för mig att jag läst nånstans i bloggen att du har varit där?

kram.

2008-01-03 @ 17:30:35
URL: http://emeliesandstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0