coffie come

Idag kommer troligen att bli en helt galet lugn dag på jobbet. Jag känner mig redan rastlös och jag har endast jobbat i 45 minuter. Det är inte så bra.  Förhoppningsvis bli det något att göra i allfall. Ge mig mer arbete! Nu! Fredagar vill man att tiden ska gå fort. Då är det snart helg och ledighet och det är bara några timmar bort fast det går alltid extra sakta på fredagar.

Igår träffade jag Sofie. Det var trevligt. Pratade åt rostat bröd och drack oboy och tittade på sex and the city. Va hemma rätt tidigt och hann med att köpa en bok på Akademibokhandeln. Jag köpte Drömstället av Melissa Bank jag hoppas den är bra. Sen drack jag te och kollade Oc och läste lite. Försökte komma i säng ganska tidigt men trots att jag lyckas sova stora delar av natten så var jag väldigt trött när klockan ringde idag på morgonen. Varför är det så?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0