carola x 2

Idag har jag sett Carola en gång till. För en lite stund sedan åkte jag ner och skulle till Friskis & Svettis och kolla lite vad det kostar och vad dom har för priser. När jag stegar ut genom dörren ut i gellerian så kommer Carole gående mot mitt håll. Andra dagen i rad!
Coolt.


Angående Friskis och Svettis är det något jag verkligen skulle kunna tänka mig. Lite tråkigt att träna själv dock men men. Det fick aerobics 1 & 2, step up 1 & 2 och dans som jag ska gå på. Det verkar kul! Sen kan jag ju gå till Ringen också där dom hade lite fler valmöjligheter om man hellre vill det.

Nu ska jag läsa ut min bok för att sedan börja på den andra jag köpte tidigare.

Kommentarer
Postat av: emelie

Hon har väl inget bättre för sig än att springa på stan. Inte många som vill höra henne sjunga längre eftersom hennes huvud verkar ha blivit helförstört.. Fast jag är glad för din skull! Hon är väldigt vacker med botox och allt!=) puss

2008-01-29 @ 11:16:02
URL: http://empo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0