Carola på Dennisos

Måste bara berätta vad som hände nere på pizzerian här på hörnet. Egentligen hände inget men ändå.
Jag och Fredrik hade beställt och satt och väntade, jag sprang iväg till Willys och köpte läsk till oss för det hade vi glömt och sen kom jag tillbaka och slog mig ner och kastade en blick åt sidan.
Där sitter hon! CAROLA!
Jag visakar lite tyst till Ferdrik att det är Carola som sitter där. Han bara "ja jag tyckte det va det". Jag sneglar dit om och om igen. Försöker få det att se ut som att jag inte bry mig fast jag innest inne är helt uppspelt över det hela.
Carola är ju ändå en väldigt bra kvinna! Jag gillar henne. Jag och Johanna grät när hon va med i melodifestivalen 2006. Det var underbart.
Jag kommer ihåg när jag och Emelie va på näsudden och gick och köpte glass. Då satt hon på serveringen där ute och jag och Emelie sprang tillbaka och fick varsitt kvitto av Emelies pappa Stefan och sprang tillbaka och fick autografen. Jag har fortfarande kvar den. Haha.


Kommentarer
Postat av: emelie

haha det va verkligen kul, man va ju helt skogstokig när man hade träffat henne där.

hmmm. jadu vet du något trevligt cafe?

kram.

2008-01-28 @ 13:17:09
URL: http://emeliesandstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0