can ou help me out

Söndag. Jag har precis ätit frukost. Sitter här och borde egentligen gå ut en promenad för det är väldigt soligt och fint ute. När jag pratade med Fredrik innan så sa han väldigt allvaligt att jag borde gå ut och gå lite. Han har nog rätt men jag vet inte om jag känner mig redo för det. Inte för att jag är bakfull uten bara något annat.
Igår efter mycket funderande från min sida så blev det lite fest hemma hos Simon. Det var trevligt. Sen åkte vi vidare till Folkungagatan och där träffade jag Emelie och Peter. Det var trevligt att träffa dom men festen va väl ingen höjdare direkt. Vi gick ganska snabbt till McDonalds och stod där och väntade på att bestämma vad som skulle ske härnäst. Fredrik ringde och frågade om han kunde komma hem till mig. Klockan va halv två ovh vi stod mest och dividerade hur det skulle bli. Så jag struntade i utgång och gick hem. Hur blev det sen?
Mötte först upp Fredrik och köpte fullemat och gick hem och sov länge. Fast inte så som igår. Igår va jag helt matt när jag vaknade mycket tack vare att jag sovit 10 timmar. Ändå va jag trött på eftermiddagen också. Känns som att jag bara sover och sover.
Ikväll bli det nog lite pizza och film. Fast jag är inte sugen på pizza. Det känns som om det inte finns någno god pizza alls i den här stan.
Nu ska jag snart duscha och kanske gå ut ändå. Borde dammsuga mitt golv lite. Köpa nya växter och ta en promenad och fixa klart ett års presenten. Undra hur mycket av det jag kommer att göra?

Kommentarer
Postat av: emelie

hey babe.
det du missade var fyllekäk på gullmarsplan och en bitter emelie, haha, med andra ord inget alls.

fika på torsdag kanske?

kram.

2008-01-27 @ 20:00:52
URL: http://emeliesandstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0