a french love.

Jag har druckit kanelkaffe för en stund sedan. Det är en liten specialare vi har här ibland. Det är rätt gott faktiskt. Jag längtar efter Värnamo. Jag har hemlängtan. Det är en månad till tills jag ska åka hem men innan dess kommer syster.
Jag längtar inte till sommaren. Våren däremot. Det kan ju vara trevligt med vår i Stockholm fast jobbigt med allt som ska fixas. Sommaren ser mest jobbig ut och framför allt så verkar folk redan bestämma planer hit och dit. Jag vet inte. Men jag är nog inte inräknad i vissa av dom. Det känns ganska tungt. Glöms jag bort av någon anledning? Är det för att jag bo här?
Fast för hoppningsvis så kommer jag ha fullt upp med att njuta av Värnamo, skaffa ny lägenhet och sen flytta till en annan stad någonstans i Sverige eller kanske Frankrike.
Frankrike, Frankrike, Frankrike. Det låter väl bra.

blommor


Kommentarer
Postat av: emelie

vilka planer är det du tänker på? själv är min enda plan: jobba. sorgligt men sant.. puss

2008-01-23 @ 14:17:02
URL: http://empo.blogg.se
Postat av: johanna

vilka ha bestämt planer hit och dit?

2008-01-23 @ 15:29:58
Postat av: Simon

"Stockholm, Stockholm. Guds utvalda stad"

"Jag trött på hela världen. Jag är less på dig och Belgien. Jag är trött och plötsligt var det bara jag och Sverige kvar"

Lyssna på den kloke Olle Ljungström.

2008-01-23 @ 19:08:14
Postat av: Sune

Ifall du vill ha lite träning inför en eventuell flytt till frankrike kan vi börja träna här. jag föreslår att varje morgon kommer jag in och väcker dig med att slå dig i huvvet med en nybakad baguette som vi sedan äter till frukost, låter väl skojigt?

2008-01-23 @ 22:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0