viola

Precis kommit tillbaka från lunchen. Satte mig på ett café och började skriva på ett litet brev till Emelie. Ditt kommer snart också Hanna! Snart kommer Hanna och hälsa på också. Eller det är visserligen en månad kvar men ändå. Hoppas det är fint väder och att vi kan sitta i parker och sånt mysigt.

Jag drack lite te och sen efter jobbet bli det nyttig middag med Sune. Vi ska prata om helgen och skvallra i största allmänhet. Det var evigheter sen. Sen är det en dator som ska beställas. Åhh det ska bli så kul med en egen liten laptop!! Hoppas jag hinner få den i allfall nästa vecka! Det borde jag väl. Om det inte bli något fel som det verkar ha blivit med Fredriks beställning. Han har väntat typ tre veckor nu om inte mer och jag vet inte vad som händer. Det verkar vara väldigt stor brist på service i den här stan. Både viasat och det där företaget.

Jag känner mig fortfarande glad och hoppfull. I veckan kommer lillasyster på besök. Vi ska gå på restaurang, gå på stan, mysa och eventuellt gå ut en sväng. Kanske gå och kolla på Lykke Li. Kanske myskväll med OC.
Måste köpa en födelsedagspresent också. Det har jag inte inskaffat än fast det bli ju betydligt tidigare än förra året då hon fick sin födesedagspresent i mars eller något. Fast då fick hon är väldigt söt och fin klänning så hon va nöjd ändå.

Snart är klockan halv två. Tiden går fort idag. Jag är på sådant mys humör. Vet inte varför. Vad har hänt? Fast jag gillar det!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaa det fick jag. ååh. vadn jag saknar gymnasiet ibland. snyggare i håret? nja.. ditt ser man man ju knappt. haha

2008-02-11 @ 16:18:13
URL: http://alltomjohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0