utmattad

Igår skulle jag mysa med Fredrik. Det blev inte riktigt som jag hade tänkt mig. Inte som han hade tänkt sig heller kanske. Precis innan han kom till mig så vilade jag lite. Sen gick vi och hyrde film. Kärlek på menyn. Jag tyckte den va rätt bra faktiskt. Hur som helst. Jag var helt utmattad. Helt utslagen. Så nästan hela kvällen låg jag och halvsov. Framåt halv tio tiden var jag så trött att jag knappt orkade röra mig. Det var verkligen obehagligt. Jag orkade ingenting. Hela min kropp strejkade. Det var helt sjukt. Jag sov nästan hela kvällen. Stackars Fredrik som hade kunnat vara och kolla på fotboll istället för att kolla på mig när jag låg helt utmattad och sov.
Det verkar vara något virus som har angripit mig. Jag är lite sjuk idag. Det är inte kul alls. Jag ska dricka massa massa te och vila och jag ska vara frisk på lördag. För på lördag ska jag umgås med mina fina vänner. Så nu ska jag börja kurrera mig så att jag är på topp på lördag. Inget ska få förstöra den dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0