uppdatering

Idag är det onsdag. Jag är på jobbet. Jag har fixat brev och sånt och donat fram tills nu.
Väntar på att det ska bli mer brev att skriva och mer att fixa med.

Igår var jag hos Fredrik. Det blev lugnt. Åt fisk och semla, Semlan va inte jättegod. Slog inte den minisemplan jag åt under eftermiddagen i allfall. Sen blevd et att kolla på lite Gossip Girl och I huvudet på Gynning. Tycker dock inte det programet vad så bra igår. Lite för mycket kändes det som.

Idag på morgonen va jag inte helt pigg på att hoppa upp ur sängen. Kan väl tänkas att det är en an anledningarna till att jag inte känner mig så tjusig idag direkt. Usch.

Sune har kommit hem så jag ska skvallra lite med honom i kväll. Sen fixa lite med en ny data och sånt. Frågan är hur mycket jag kommer att fixa när jag längtade efter att gå och lägga mig idag när jag gick upp. Både jag och min kära combo verkade ha det problemet idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0