tunga ögonlock

Vårvädret har försvunnit bakom gråa moln. Jag sitter ensam på kontoret och fryser. Jag vill bara krypa ner i min säng. Ikväll ska jag göra det tillsammans med Fredrik. Kolla på någon mysig kärlek komedi. Det är min tur att välja film idag. Det har bara blivit konsiga filmer den senaste tiden hah.
Sen ska jag dricka te och ha det mysigt en onsdag kväll som denna.
Få fortsätta läsa lite nu fast jag bli bara så trött av det ändå. Kanske bättre och ta sig lite kaffe i stället. Denna eftermiddagen har verkligen varit helt annorlunda om man tänker på hur mycket jag fixade och donade igår eftermiddag här på kontoret. Hmm.
Jag är så trött. Mina ögonlock är tunga och hade jag fått så hade jag fått och lagt mig i soffan här om så bara för en power nap. Fast bäst att ta sig i kragen och försöka piggna till lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0