to dance with you

Nu är klockan strax två. Jag funderar på att lägga mig och vila lite för om ett par timmar så kommer lite gäster hit och sen ikväll ska jag möta upp några fina flickor för att dricka lite vin och dansa. Det ska bli kul!
Ska ha på mig min nya klänning, men kan inte bestämma ifall jag ska ha platta eller våga håret. Igår testade jag med en lite mindre vågtång det blev lite lite krusigare och lite fint ändå.
Få försöka bestämma det snart. Jag har ju alltid plattat så det kanske är lite roligare med någon annat.
Hur som helst.
Idag var jag uppe rätt tidigt och köpte present till pappa med syster. Sen åkte jag och pappa lite ärende och nu sitter vi och kolla lite på tv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0