time stand still

Fredag, fredag, fredag. Ja tiden går sakta men säkert mot helg. Jag känner mig lite rastlös. Är ensam här på kontoret just nu. Det kommer väl in en till snart kan tänkas. Annars händer det inte så mycket här. Hann nätt och jämt med tåget idag. Fast att jag inte stressade ner och endast hade drygt 9 minuter på mig plus att jag fick gå en omväg rung hela byggnadsprojektet på baksidan av huset.
Klockan är snart elva.
På lunchen idag ska jag fixa ett ärende tänkte jag. Hoppas det går som jag vill bara vilket inte är säkert alls.
Annras har jag inte något nytt att berätta just nu.
I kväll blir det kanske bio. Är lite sugen på den där filmen Försoning. Jag tror den kan vara bra. Det finns många filmer jag vill se. Vill även kolla på Ping Pong Kingen, P.S Jag älskar dig, Joy Devision filmen (Control heter den det?) m.m. Jag ska komma överens med Fredrik också men det är ju en annan femma.

Nu tänkte jag sätta på lite kaffe här. Det är ju gott i allfall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0